Laurie Powell iz svojih desetletnih izkušenj dela v marketingu enega od farmacevtskih podjetij kratko in jedrnato razloži princip prihoda novih zdravil in cepiv na trg.

Faza 1:

Mnenjski voditelj in literatura

  1. Poišči mnenjskega voditelja, ki bo zagovornik tvojega farmacevtskega izdelka
  2. Plačaj mu, da bo tvoj mnenjski voditelj in bo spravil na trg tvoje marketinško sporočilo
  3. Ustvarjaj članke, ki razširja tvoje marketinško sporočilo in jih objavljaj v uglednih medicinskih revijah.

Te članke pišejo pisci z znanstvenega področja, ki delajo za marketinško agencijo in medicinsko-izobraževalni oddelek, plačuje jih farmacija; Ta literatura izgleda kot znanost, a jo plačuje farmacija.

Vso znanstveno literaturo plačuje farmacija. Mislite, da medicinska literatura prihaja od znanstvenikov, a v resnici prihaja iz oglaševalske agencije.

Faza 2:

Študije na živalih.

Ko imajo podatek, ki obeta, ali pa tudi ne obeta, pisci z znanstvenega področja napišejo članek in zdravnik ga preleti in dopolni ali pa tudi ne in se podpiše. Članek objavijo.

Faza 3:

Predstavitev zdravnikom

Zdravnike peljejo na fino večerjo in jim razložijo o zdravilu. Vedno je prisoten marketing. Ob koncu dobijo vprašalnik, kaj so se naučili. Tako dobimo zagovornike zdravila.

Faza 4:

Predstavitev bolnikom

Marketinška sporočila prenašamo zdravnikom in bolnikom. Bolnikom predstavimo, da na trg prihaja novo zdravilo in katere težave rešuje. Ljudje si želijo »tisto tableto«, grejo k zdravniku in ta mu napiše recept.

Ko je Laurie Powel izstopila iz farmacevtske industrije, je na radiju slišala novico, da na trg prihaja cepivo proti virusu HPV, ki obeta. V nagovarjanju in oglaševanju je prepoznala zakonitosti priprave trga za nov farmacevtski izdelek.

Laurie Powel: »Po dnevu s klienti ali po sestanku, kjer smo pripravljali strategijo za vstop na trg sem čutila potrebo po tuširanju, počutila sem se umazano. Nisem mogla verjeti količini preobratov in prevar, ki se dogajajo v zakulisju. Vse to sponzorira farmacija. Ne gre za dobrobit pacientov. Gre za denar.«

Link na video